می خواهم ساده بنشینم و بیاندیشم

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

می خواهم ساده بنشینم و بیاندیشم

که به مهربانیت شک نکنم ساده بنشینم و حس کنم

جوانه زدن پیچکهای روی دیوار را

حتی در اولین شب از سرد ترین فصل سال

ساده بنشینم و گوش کنم                          

 به قصه ی غروب ماه ساده و بی بهانه

زیر باران گریه کنم تا معنای گریه را کم کنم

ساده بنشینم به انتظار با چشمانی لبریز از عشق

که اینگونه انتظارم را پاسخی خواهد بود ساده بگویم

تا باور کنی دلم دریاییست و دیدگانم بارانی ساده بخواهم

 تا دل دریاییم را طوفانی نکنی

زیرا که من به دنبال ارامشی از جنس بارانم

میخواهم ساده بنشینم و تمام این سادگیها را زندگی کنم

"عشق" را با ساده ترین کلمات بنویسم

و با همه سادگی تا همیشه "دوستت دارم" را معنا کنم عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی



نظرات شما عزیزان:

عاشقانه
ساعت10:55---13 تير 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


راضیه
ساعت20:47---12 تير 1391
ابجی توی اون نظر شماره ی خونمونه تو رو خدا زود برش دار.چرا ازت خبری نیست میخوای نصفه جونم کنی.نمی دانم شایدم از دستم ناراحتی خدا میدونه.ولی اگر خواستی جوا بده منتتتتتتتتتتتتتتتتتظرتم.
ولی اگر هم از دستم ناراحت باشی اما بدان من تو رو مثل خواهرم یا یه چیزی بیشتر دوست دارم مطمین باش.


parsa
ساعت20:15---12 تير 1391
این شعرت هم مثل بقیه شعرات قشنگ بود
تو که پرسپولیسی هستی یه شعر هم در مورد پرسپولیس بگو


علی
ساعت17:29---12 تير 1391
دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده...

یواشکی حرف زدن شبونه تا صبح...

برای بوسه های پشت گوشی تلفن...

با صدای آهسته گفتن " دوسـتــتــ دارمـــ "
آپـــــــــــم و مـــــــــــنـــــــــتـــــــ ــــظـــــــــــر


راضیه
ساعت16:37---12 تير 1391
راستی ابجی بابت تاخیرم ببخشید پروازمون 28 ساعت تاخیر داشت.امروزم فقط تونستم به یه نفر خبر بدم.عصری هم به تو خبر دادم ابجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,سـاعت 10:8 نويسنده رها
яima